top of page

על הפרויקט

האפליקציה מציעה פתרון ללקוחות המעוניינים למצוא מקום בילוי לפי העדפתם המוזיקלית בין אם זה בר, מועדון או מסעדה - בקיצור כל מקום עם מוזיקה.

הפרויקט נוצר בעבודה משותפת עם המעצב גרפי ויטלי ריסקין.

סוג הפרויקט

לקוח

אפליקציה, UX\UI

עבודה סטודנטיאלית

שנה

תוכנות

2020

במהלך המחקר שלנו, זיהינו את המתחרים בשוק, את הצרכים של קהל היעד וזיהינו את היתרונות המהותיים של האפליקציה.

לחוויית המשתמש הטובה ביותר, הכנו את האיפיון של האפליקציה ואת תרחישי השימוש בקלות האפשרית למשתמש.

המטרה שלנו הייתה ליצור שפה גרפית ייחודית וטרנדית תוך שימוש בפלטת צבעים שנותנת אווירה של מוזיקה וחיי לילה.

במהלך פיתוח האפליקציה יצרנו אינטראקציות בתוך ובין מסכים על מנת להעניק לה חיים.

תהליך הפרויקט.

החיבור שעשינו.

Shazam היא אפליקציה שעוזרת לזהות מוזיקה סביבך.

Eazy היא אפליקציה שעוזרת למצוא מקומות ועסקים לפי מיקום.

המשימה שלנו.

המשימה הייתה לבחור שתי אפליקציות קיימות משני שירותים שונים וליצור שירות חדש וייחודי. האפליקציות שבחרנו לחבר ביניהן לשירות חדש הן Shazam ו-Eazy.

הפתרון.

האפליקציה מציעה פתרון ללקוחות המעוניינים למצוא מקום בילוי לפי העדפתם המוזיקלית בין אם זה בר, מועדון או כל מקום עם מוזיקה.

הקפדנו ליצור חווית משתמש נעימה ופשוטה לאורך האפליקציה שלנו, בין אם זה למצוא את המקום המושלם עם המוזיקה האהובה עליך, לקרוא ביקורות, לקרוא את התפריט במקום ולעשות את כל מה שהאפליקציה מציעה בפשטות וללא מאמץ.

חוויה

האפליקציה מציעה לפתור בעיה כאשר רבים מאתנו לא ממש יודעים איזו מוזיקה מושמעת במקומות רבים, אם מקום כלשהו משמיע מוזיקה שאינך אוהב, זה עלול לפגוע באופן דרסטי בחוויה שלך, לכן האפליקציה הזו באה לפתור את זה.

נקודת כאב

הפונקציונליות הייחודית של האפליקציה היא היכולת למצוא מקום לפי אמן, שיר או ז'אנר. חוץ מזה, העמוד הראשי של האפליקציה מכיל מפה שבה תוכלו לחפש מקומות סביבכם, לראות את הפרטים של המקום, להוסיף למועדפים ועוד.

פונקציונליות

פרסונה.

סיפור משתמש

כריס אוהב מאוד מוזיקת היפ-הופ והוא מעוניין לצאת בסופי שבוע למועדון או בר שמנגן מוזיקת היפ-הופ, הבעיה שהוא לא יודע היכן מגנים מוזיקה כזאת באזור המגורים שלו, ונמאס לו לצאת ולהתאכזב ממוזיקה שלא אוהב.

כריס לואיס

בן 23

גר בניו יורק

אוהב את ספוטיפיי

מקשיב למוזיקת היפ-הופ

תסכולים

אני אוהב ז'אנר ספציפי ונמאס לי ללכת למקומות שלא מנגנים את המוזיקה האהובה עליי ועל החברים שלי.

מטרות

אשמח למצוא מקום בילוי ליד המגורים שלי שמשמיע את המוזיקה האהובה עליי.

צרכים

אשמח לקבל המלצה טובה על מקומות סביבי שמשמיעים את המוזיקה שאני שומע. כמו כן, אני רוצה מקום פופולרי בדירוג גבוה.

תרחיש משתמש.

חווית משתמש (UX).

פונט.

צבעים.

לוח אווירה.

ממשק משתמש (UI).

מסכי פתיחה.

משתמשים חדשים שמורידים את האפליקציה יחשפו למסכי הפתיחה שמטרתם להסביר למשתמש על היתרונות והשימושים האפשריים באפליקציה ויכוונו אותו להנעה לפעולה.

מפה ומקומות בילוי.

המפה היא העמוד הראשי של האפליקציה. המפה מציגה את המיקום המדויק של המשתמש ומקומות סביבו כגון ברים, מסעדות, מועדונים ועוד. כאשר המשתמש לוחץ על מקום הוא יכול להרחיב ולקרוא על המקום, התפריט שלו, ביקורות, לנווט וליצור קשר עם המקום.

עמודי האפליקציה.

מפה - מציאת מקום בילוי לפי המיקום של המשתמש במפה.

מקומות - מציאת מקום בילוי לפי המיקום של המשתמש לפי רשימה.

מוזיקה - מציאת מקום בילוי לפי הפלייליסט של המשתמש.

מועדפים - רשימה של מקומות מועדפים שמורים.

פרופיל - דף הפרופיל של המשתמש והגדרות האפליקציה.

חיפוש באפליקציה.

החיפוש בנוי מארבע דרכים שונות לגלות:

מקומות - חפש לפי שם של מקום.

ז'אנרים - חפש לפי שם של ז'אנר ספציפי.

אמנים - חפש לפי שם של אמן.

איתור - חפש לפי שמות של שירים ספציפיים.

בואו נדבר על הפרויקט הבא שלכם.

​אני תמיד נהנת ומתרגשת להתחיל פרויקטים חדשים!

אני כאן כדי ליצור ולהגשים את פרויקט החלומות שלכם בין אם זה מיתוג או אתר,

הפרויקט הזה יעיף את העסק שלכם כמה רמות מעל כולם - וכמובן שזה Be Creative.

בואו נדבר על
הפרויקט הבא שלכם.

​אני תמיד נהנת ומתרגשת להתחיל פרויקטים חדשים!

אני כאן כדי ליצור ולהגשים את פרויקט החלומות שלכם

בין אם זה מיתוג או אתר, הפרויקט הזה יעיף את העסק

שלכם כמה רמות מעל כולם - וכמובן שזה Be Creative.

​אני תמיד נהנת ומתרגשת להתחיל פרויקטים חדשים! אני כאן כדי ליצור ולהגשים את פרויקט החלומות שלכם בין אם זה מיתוג או אתר, הפרויקט הזה יעיף את העסק שלכם כמה רמות מעל כולם - וכמובן שזה Be Creative.

bottom of page